PROCEDURA ADAUGARE, STERGERE SI GESTIONARE DOSARE
In cadrul portalului (dupa inregistrarea unui cont) se pot adauga, sterge si gestiona dosarele dorite avand
ca finalitate instiintarea automata prin email a tuturor modificarilor aparute in cadrul dosarelor urmarite:
– Termene
– Solutii
– Apeluri
In cadrul portalului (dupa inregistrarea unui cont) se pot adauga, sterge si gestiona dosarele dorite avand
ca finalitate instiintarea automata prin email a tuturor modificarilor aparute in cadrul dosarelor urmarite:
– Termene
– Solutii
– Apeluri
Pentru aceste instintari este necesar sa adaugati dosarele dorite.
Adaugare dosar: accesand sectiunea „Portal Avocat” (vezi sageata galbena)
Accesand butonul Adauga Dosare
Accesand butonul Adauga Dosare
– Introducem dosarul dorit (nr dosar/instanta/an) si apasam butonul Cauta Dosar
In urma operatiunii de cautare este gasit dosarul dorit (daca exista)
Prin apasarea butonului + dosarul este adaugat la lista dvs si intra in operatiunea automata de urmarire